demo-attachment-1028-09

De ce am nevoie de un site web?

Un site îţi va aduce mai mulţi clienţi

Într-o economie aflată în criza asta care pare fără sfârşit, reacţia naturală a antreprenorilor este 1. să strângă cureaua şi 2. să diminueze cheltuielile. Cu toate astea, pieţele se restrâng şi devine foarte important pentru firme să-şi păstreze clienţii actuali şi să atragă alţii. Aşa că au nevoie de promovare. Privită chiar şi numai din perspectiva raportului cost-eficienţă, care-i cea mai bună metodă de promovare? Un site web.

De ce un site web?

În primul rând, publicul (actualii şi potenţialii clienţi, adică) se aşteaptă ca firma ta să aibă un site web, măcar unul simplu, care să le furnizeze câteva informaţii de bază şi o modalitate de contact. Un web site a devenit, din punctul ăsta de vedere, la fel de necesar ca telefonul sau fax-ul.
În al doilea rând, dincolo de aşteptările publicului, există o puternică motivaţie de ordin practic: un site web reprezintă, nici mai mult, nici mai puţin, decât biroul tău în lumea virtuală. Ştii de ce ai nevoie de un birou în lumea virtuală? Răspunsul e simplu: ai auzit pe cineva care să mai caute firme în Pagini Aurii?

Cu ce te poate ajuta un site?

Rapid, câteva scurte exemple de beneficii practice:
1. Îţi poţi descrie pe larg, cu lux de amănunte, produsele sau serviciile, iar potenţialului cumpărător îi este foarte comod să găsească şi să citească aceste informaţii.
2. Te poate face mai uşor de găsit (din motivul pe care îl aminteam mai sus: lumea caută pe Google, nu în Pagini Aurii. S-au dus vremurile alea şi nu se mai întorc niciodată).
3. Economiseşti timp, renunţând la explicaţiile date prin viu grai privind ce vinzi, ce faci, unde te pot găsi etc.
4. Imaginează-ţi un submarin. Dacă un flyer sau un anunţ publicitar în ziar sau la radio sunt periscopul submarinului, site-ul va fi submarinul însuşi. Site-ul este, din nou, entitatea care te reprezintă în lumea virtuală.
Lista asta poate fi extinsă la nesfârşit.

Comments are closed.